Protectia muncii
PROTECTIA MUNCII
Activitatile desfasurate de noi:
PROTECTIA MUNCII
Activitatile desfasurate de noi:
- consultanta de specialitate,
- asistenta la controalele inspectoratelor teritoriale de munca,
- actualizarea planului de prevenire si protectie,
- asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii,
- verificarea cunoasterii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor prevazute in planul de prevenire si protectie, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul securitatii si sanatatii in munca, stabilite prin fisa postului,
- propunerea de sanctiuni si stimulente pentru lucratori pentru incurajarea indeplinirii atributiilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca,
- informarea angajatorului asupra deficientelor constatate si propunerea de masuri de prevenire si protectie,
- urmarirea actualizarii planului de avertizare, a planului de protectie si prevenire si a planului de evacuare,
- monitorizarea functionarii sistemelor si dispozitivelor de protectie si a aparaturii de masura si control,
- intocmirea evidentelor in cazul accidentelor de munca sau a incidentelor periculoase,
- elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din unitate,
- urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre inspectorii de munca in urma controalelor;
- propunerea de clauze privind securitatea si sanatatea in munca la incheierea contractelor de prestari servicii cu alti angajatori.
- elaborarea planului de prevenire si protectie, propriu societatii, pe baza riscurilor de accidentare si a riscurilor de boli profesionale identificate pe locurile de munca/ posturile de lucru, a activitatilor desfasurate si a echipamentelor de munca utilizate in cadrul firmei, a evaluarii riscurilor profesionale,
- elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate în munca, tinând seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii/întreprinderii, precum si ale locurilor de munca/posturilor de lucru,
- stabilirea pentru lucratori, prin fisa postului a atributiilor si raspunderilor ce le revin în domeniul securitatii si sanatatii în munca, corespunzator functiilor exercitate,
- intocmirea de documentatii de informare a angajatilor,
- elaborarea tematiciilor pentru toate fazele de instruire;
- stabilirea periodicitatii instruirii pentru fiecare loc de munca,
- elaborarea programului de instruire-testare la nivelul intreprinderii,
- asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent,
- evidenta meseriilor si a profesiilor, pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor,
- evidenta posturilor de lucru care necesita examene medicale suplimentare,
- elaborarea intregii documentatii necesare desfasurarii activitatii de prevenire si protective din cadrul firmelor.